Acest website foloseste cookie-uri pentru a oferi o mai buna experienta de navigare, un continut optimizat si pentru analiza traficului. Cookie-urile sunt proprii si ale terte parti, precum retele sociale, de publicitate sau servicii de analiza a informatiilor. Prin continuarea navigarii pe site sunteti de acord cu folosirea cookie-urilor.Informatii suplimentare despre cookie-uri, inclusiv setarea sau dezactivarea acestora, gasiti in Politica de cookieInformatii legate de Protectia datelor cu caracter personal gasiti in Politica de confidentialitate GDPR

Conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2014, pentru persoanele fizice care achiziționează produse prin intermediul magazinelor online ”Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.

Clientul/Utilizatorul poate returna produsele doar în situația în care:

- Produsul nu este conform specificațiilor de pe site

- Produsele au fost livrate eronat

- Produsele au mărimi comandate eronat

- Produsele nu sunt conform cerințelor dumneavoastră (material, culoare, croi etc.)

Clientul/Utilizatorul are obligația de a notifica COFFEIN.RO cu privire la intenția de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare, atât telefonic la numărul de telefon +40746 219 218 sau completând formularul de mai jos, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor. Depășirea termenului de 14 zile calendaristice, duce la refuzul returnării produsului/produselor.

Clientul/Utilizatorul are obligația de a returna produsul în stare perfectă, exact cum l-a primit, în ambalajul original și cu toate etichetele intacte, de asemenea cu toate documentele însoțitoare.

COFFEIN.RO va trimite curierul să ridice produsele retur, la adresa declarată în comandă. Returul este gratuit. După recepționarea returului și constatarea că sunt îndeplinite obligațiile de retur, COFFEIN.RO începe procesul de returnare a contravalorii produselor. Termenul de returnare a contravalorii produselor este de 14 zile calendaristie de la primirea produselor retur.

În cazul în care Clientul/Utilizatorul, după returnarea produsului, dorește un alt produs sau returnarea produsului din cauza motivelor menționate mai sus, însă COFFEIN.RO nu dispune de alt produs conform specificațiilor clientului, COFFEIN.RO are obligația de a returna contravaloarea produsului în termen de 14 zile calendaristice, de la informarea acestuia cu privire la indisponibilitatea produsului.

COFFEIN.RO nu suportă, sub nici un fel, contravaloarea oricărui serviciu suplimentar. În cazul în care COFFEIN.RO oferă transport gratuit, acest lucru fiind specificat la finalizarea comenzii, returul sau schimbul, sunt gratuite.

În cazul înlocuirii produsului, mai întâi Clientul/Utilizatorul are obligația de a returna produsul. După recepționarea și constatarea că produsul este conform cerințelor de mai sus, COFFEIN.RO trimite către Client/Utilizator, produsul dorit de acesta. În cazul în care este o diferență de preț între primul produs și produsul dorit la schimb, Clientul/Utilizatorul va achita diferența conform documentelor însoțitoare sau, după caz, COFFEIN.RO va returna diferența de preț într-un cont bancar indicat de Client/Utilizator. Prin ruperea sigiliului de securitate, Clientul/Utilizatorul nu mai are dreptul de a returna produsul, prin urmare COFFEIN.RO poate refuza returnarea produsului.

COFFEIN.RO își rezervă dreptul de a refuza livrarea produselor clienților care au abuzat de politica de retur sau care au comandat și refuzat primirea produselor.

Pentru returnarea produsului se va completa formularul de retur pus la dispoziția Clientului/Utilizatorului, de către COFFEIN.RO.

Nume și prenume

Adresa completă

Număr de telefon

Adresa de email

Produs returnat

Cod IBAN

Nume titular Cod IBAN

Motiv retur:

 Am citit și sunt de acord cu politica de retur

TRIMITE

Informatii privind solutionarea online a litigiilor in conformitate cu art. 14 alin. 1 din ODR (Online Dispute Resolution Regulation):